Pénzt Keresők!

Facebookon a Pénzt Keresők! Facebook oldalam!
Skypom: emelem.meleme

MLM EXPRESS
Ezt mindenki aki Magyar támogassa,használja:
MLM EXPRESS





Google+

Vegyes -Hirek-Mindenféle!


Szűz piacra csap le a Tesco


A netes vásárlások piaca két éve két számjegyű növekedést hoz, de eddig országos élelmiszerbolt nem volt online. Jövőre jön a Tesco. A már most is sokszereplős elektronikai és könyvpiacot az Amazon és a Media Markt belépése alakíthatja át.

"Nem szoktam élelmiszert a neten vásárolni, de a Tesco webboltját nagyon várom, mert egy csomó mindent ott veszünk, és nagyon sajnálom az időt a vásárlásra. Házhoz szállíttatni viszont nem szeretném, remélem, lesz olyan lehetőség, hogy át lehet venni náluk a dolgokat, akkor, amikor akarom" - egy válasz azok közül, amelyet az [origo] által megkérdezettek adtak azt követően, hogy a Tesco szerdán bejelentette: néhány hónap múlva elindítja magyarországi webáruházát.
A bejelentést - amelyet az amerikai netes óriás, az Amazon.com belépése, illetve a Media Markt webáruházának várható megnyitása is kísért - az e-kereskedelemben jártas szakértők pozitívan értékelik, mert az új szereplők növelik a forgalmat, és új vevőket is hozhatnak a piacra. "Azok, akik bíznak ezekben a márkákban, rászokhatnak a netes vásárlásra, és később mástól is rendelhetnek" - mondta Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SZEK.org) elnöke.


A Tesco tömegeket mozgathat meg
A konkrét tervekről, az időzítésről és a vásárlás, átvétel vagy házhoz szállítás pontos feltételeiről egyelőre egyik szereplő sem nyilatkozott, de a Tesco és az Amazon esetében a részletek ismerete nélkül is felfokozottak a várakozások. "Teljes körű választékkal és országos szállítással rendelkező hipermarket webshop eddig Magyarországon nem létezett, a Tesco szinte konkurencia nélkül lép a piacra, és ott áll mögötte a Nagy-Britannia egyik legnagyobb e-kereskedőjének számító anyacége" - mutatott rá Kis Ervin Egon, aki szerint valószínű, hogy rugalmas szállítási feltételek mellett gyorsan, sok ember él majd a lehetőséggel.
Már csak azért is, mert bár a válságot a hagyományos kereskedelem erőteljesen megérzi, a netes vásárlásoknál nem mutatkoznak a krízis jelei. A piac a forgalom mérésének 11 évvel ezelőtti megkezdése óta folyamatosan és két számjegyű ütemben bővül, ma körülbelül 180 milliárd forintos. Itt zajlik a teljes kereskedelem 2,8 százaléka, és az eNET piackutató cég adatai szerint 1,8-1,9 millió internetező van, aki évente legalább egyszer vásárol online.
Az elektronikus vásárlásokból az élelmiszer eddig viszonylag kis szeletet hasított ki - ezen a részpiacon a jelenlegi legnagyobb webshop a G-Roby, amely azonban jellemzően Budapesten és az agglomerációban tudja kiszolgálni a vevőket (távolabbra csak tartós élelmiszereket és egyéb háztartási árukat szállít). Mint Dunder Krisztián mondja - aki a napokban könyvet jelentetett meg az elektronikus kereskedelmi sikertörténetekről - a G-Robynak durván 60 ezer regisztrált vásárlója van, akik átlagban 20-30 ezer forintos virtuális kosarakkal távoznak, így évente körülbelül 1,5 milliárd forintos forgalom jön össze. "A többség nem három Túró Rudiért lép be, hanem mondjuk itt veszik meg fél évre előre a vállalkozás számára fontos reprezentációs termékeket" - hoz példát Dunder.
A G-Roby és a Tesco majdani webshopja között tehát lesz némi átfedés, de Kis Ervin Egon úgy látja, hogy az élelmiszerpiac elég nagy, bőven elbír két szereplőt, és mivel a Tesco palettája jóval szélesebb, a célpiac nem feltétlenül egyezik majd meg a tömegárukra kevésbé koncentráló G-Robyéval.
Forrás: GRoby
Forrás: Digitális Sikertörténtek 2. című könyv
Hasonlóan fogalmazott Nagy Sándor, a G-Roby Net Shop Kft. ügyvezetője, aki szerint árban lehetetlen lesz a Tescóval versenyezni, de például választékban, ügyfélélményben, logisztikában lehet mást vagy jobbat nyújtani. "A G-Roby is azokon a területeken erősít majd, ahol esélye van jobbat nyújtani a vásárlóknak" - mondta el. És mivel a hagyományos Tescók és G-Robyk is szépen megélnek egymás mellett, arra számít, hogy ez az on-line-ban sem lesz másképp. "Ráadásul a Tesco neve rengeteg embert arra ösztönöz majd, hogy kipróbálja a netes vásárlást, ez pedig hosszú távon segítség is lehet a piacnak" - tette hozzá.
Az Amazon lenyomhatja az árakat
A másik óriásbelépőtől, az Amazon.com-tól már inkább tarthatnak a piacon eddig gyökeret eresztett hazai versenytársak. Ezt már két hónappal ezelőtt is lehetett érzékelni, amikor Weiler Péter az Internet Hungary konferencián az Amazon megjelenése miatti aggályokat latolgatta. Ezek leginkább azzal kapcsolatosak, hogy technikai cikkeket vagy akár ruhaneműt is az Amazon majd olcsóbban kínál, mint a hasonló webshopok, amelyek méretüknél fogva nehezen veszik fel a versenyt az amerikai óriással, és ráadásul épp most kezdtek nyereséget termelni. A vásárlók szempontjából mindez persze jó hír, a verseny erősödik, a választék bővül, az árak pedig csökkenhetnek.
A verseny egyébként már az Amazon nélkül is a műszaki cikkekből és a könyvekből a legerősebb a hazai piacon, csak az E-Digitalnak körülbelül 14 milliárd forint az éves árbevétele. Ez már úgyis elég tekintélyes, hogy, mint Dunder Krisztián mondja, a magyar felhasználókra jellemző, hogy az internetes keresgéléseknek 70-80 százaléka végül hagyományos módon, off-line fejeződik be, vagyis a vásárlók inkább bemennek a boltba, hogy élőben is megtapogassák az előzőleg kinézett terméket.
Cement, vanília és csaptelep
Tapasztalatai szerint sok webshop kifejezetten azért tart fenn üzlethelyiségeket, mert a magyar vásárlók bizalmatlanok. Ez abban is megmutatkozik, hogy a nemzetközi adatokhoz képest nálunk magas az utánvéttel vagy utólagos fizetéssel történő netes vásárlás, az emberek az online kártyahasználat helyett inkább fizetnek a futárnak vagy a postásnak.
A neten keresett termékek körében viszont már nyitottak vagyunk: egyre több pénzügyi szolgáltatás, utazás, szállás talál gazdára az interneten, de egészen meglepő dolgok is időről időre slágercikké válnak. Dunder a cementet vagy a világítós csaptelepet hozza példaként, amelyet egy-két évvel ezelőtt egy-egy akció keretében nagyon vittek, de az utóbbi hetekben a vegyes tüzelésű kazánokra vagy vaníliarudakra kattintottak tömegével a vásárlók.
A siker egyik titka szerinte az ár mellett az ingyenes házhoz szállítás, ez ma szinte varázsszó a piacon. A netes vásárlók két hasonló termék között sokszor e szerint választanak egyik vagy másik webshop között, még akkor is, ha valószínűleg sejtik, hogy a fuvardíj be van építve a termék árába.
A legolcsobb termékek megtalálására szolgál a:
 Shopping Scherlock!!!
Shopping Sherlock

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kingston HyperX MAX 3.0 - egy SSD és az USB 3.0 házassága:


Végre! Nagyjából év eleje óta vártam arra, hogy idehaza is kapható márka nevével fémjelzett USB 3.0-s külső SSD jelenjen meg. A Kingston teljesítette a kívánságom (bár így működne a világ, hogy kigondolok valamit, a Kingston meg legyártja), és bemutattaHyperX MAX 3.0 tárolóját. Az USB 3.0 felületen kommunikáló SSD egység pokoli tempót kínál, ráadásul meglehetően nagy kapacitás kíséretében. Nézzük a részleteket:

Kingston HyperX MAX 3.0 - egy SSD és az USB 3.0 házassága
Kingston HyperX MAX 3.0 - 64, 128 és 256GB méretben

A Kingston HyperX MAX 3.0, ahogyan a nevéből is kitűnik (HyperX), elsősorban a sebességre éhes felhasználóknak készült. Éppen ezért, két új technológia előnyeit egyesítette a gyártó ebben a tárolóban: SSD meghajtó, USB 3.0 csatlakozóval. Mit jelent a gyakorlatban két szupergyors szabvány találkozása? 195 MB/s olvasási és 160 MB/s írási kapacitást. Ez nagyjából annyit jelent, hogy a gépben lévő HDD-t lassan el is felejthetjük, hiszen az operációs rendszer gyorsabban futna Hyper X MAX 3.0-ról, ha arra telepítenénk. Persze ettől még messze vagyunk, de adathordozás szempontjából jelenleg ez a megoldás jelenti a tökéletes választást.

Belsős tesztek már készültek is a HyperX MAX 3.0 képességeiről: egy 10GB-os film file mindösszesen 1 perc 12 másodperc alatt kúszott fel a drive-ra. Ugyanez a műveletUSB 2.0 felületen végrehajtva 5 perc 52 másodpercet vett igénybe, tehát a valós gyorsulás körülbelül ötszörös volt. Nem rossz adat, elvégre ha egy 40 gigás tömörítetlen HD-t szeretnénk magunkhoz venni, egyáltalán nem mindegy, hogy 5 percig várunk a külső tárolóra, vagy fél órán át. (Autentikus forrásként említhető az Anandtech gyors tesztje; ennek eredménye itt tekinthető meg.)

Kingston HyperX MAX 3.0 - egy SSD és az USB 3.0 házassága
Kingston HyperX MAX 3.0 - egy SSD és az USB 3.0 házassága

Az alumínium házba csomagolt Kingston HyperX MAX 3.0 méretei 73,49 x 118,6 x 12 mm-t mutatnak, tehát farzsebben is simán elfér az egység. Kapacitás tekintetében 64, 128 és 256 GB-os modellek közül választhatunk, három év gyártói garancia kíséretében. Árat még nem közölt a Kingston, viszont kalkulálni tudunk, hiszen ismerjük a gépbe szerelhető SSDNow tárolók árait. Ezekből kalkulálva, a 64 GB-os HyperX MAX 3.0 - 50.000 Ft, a 128 GB-os változat 70.000 Ft, míg a 256 GB-os típus 160.000 Ft körül lesz elérhető. (Kezdeti lelkesedésem azért itt kicsit alábbhagyott, hiszen olcsónak semmiképp sem nevezhetők a MAX 3.0-k.)

Kingston DataTravelee R500 - USB 2.0 pendrive 20MB/s tempóval:


Épp a napokban készítettünk összeállítást néhány USB 3.0 pendrive újdonságról és abban a cikkben szerepelt egy kakukktojás. Ez a Transcend JetFlash 600 64GB volt, mely igaz, hogy csak USB 2.0-n kommunikál, azonban ezt 18MB/s írási tempóval teszi. Nos, a Kingston rákontrázott az eredményre és előállt a DataTraveler család újabb,R500-as típusjelű tagjával. A vörösbe (vagy talán narancssárgába?) öltözött sorozat30MB/s olvasási és 20MB/s írási sebességgel büszkélkedhet, ráadásul a JetFlash-hez hasonlóan USB 2.0 felületen.

Kingston DataTravelee R500 - USB 2.0 pendrive 20MB/s tempóval
Kingston DataTravelee R500 - USB 2.0 pendrive 20MB/s tempóval

„A DataTraveler R500 ideális USB flash-meghajtó mindazoknak, akik gyors adatátvitelre és strapabíró kialakításra vágynak. Egyaránt kiváló megoldás fotósok és grafikusok számára is, akik nagyfelbontású fotókat, videókat és dokumentumokat tárolnak, szállítanak” - mondta Kaszál Norbert, a Kingston Technology Magyarországért és Szlovéniáért felelős üzletfejlesztési menedzsere.

Gyors adatmozgatás mellé tartós, gumi borítású házat kapunk, igény szerint 16, 32, vagy akár 64GB méretben. A DataTraveler R500 ára 14.120 Ft-tal (16GB) indul, ezt követi a27.600 Ft-os 32GB-os megoldás, a paletta élén pedig a már igencsak borsos árú,55.840 Ft-ért megvásárolható 64GB kapacitású R500-at találjuk. A garancia mindhárom modell esetében öt év.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blokkolják a Google szolgáltatásait

Kína jelentős részében elérhetetlenné vált a Google keresőmotorja és más internetes szolgáltatásai egy nappal az után, hogy megkezdődött a Kínai Kommunista Párt kongresszusa, ahol megválasztják az ország új vezetőit - közölte az amerikai informatikai cég.
Kapcsolódó anyagok
Reformok mellett érvelt a kínai kormányfő
Őrségváltás Kínában
Rekord eredménnyel zárt a "kínai Google"

A fejleményről a Google web-oldalára feltett adatok szerint a cég szolgáltatásait pekingi idő szerint pénteken délután kezdték blokkolni Kínában.

A kaliforniai Mountain Viewban a Google Inc. szóvivője azt mondta, hogy a vállalat nem talált olyan hibát saját központjában vagy hálózatában, amely felelős lehetne szolgáltatásainak kínai leállásáért.

Valószínűleg a pekingi kommunista vezetés döntött úgy, hogy a tisztújító pártkongresszus politikailag érzékeny időszakában blokkolja a Google szolgáltatásait, megnehezítve ezzel a kínaiak számára, hogy információt találjanak a világhálón a pártvezetésbe való bejutásért versengő jelöltekről.

A Google kínai megfelelőjét, a Baidut jóval szélesebb körben használják az országban, találatai közül azonban a hatóságok kizárják azokat a tartalmakat, amelyeket az ország vezetése kifogásolhatónak ítél.

A kaliforniai központú informatikai óriás két éve, 2010-ben úgy döntött, hogy nem fogadja el a Kínából indított internetes keresések cenzúráját, s hogy emiatt nehogy törvénysértésbe keveredjen, kínai keresőmotorjának komputereit a kontinentális Kínából Hongkongba költöztette. A cenzúra elleni kiállása óta azonban időről időre blokkolják szolgáltatásait Kínában.